Sunday, August 17, 2008

bracelet


昨日到崇謙堂分享,
Mabel姊妹親手造了一條手鍊給我, 多謝多謝多謝!心裏極感動!

3 Comments:

At 1:14 AM, Anonymous Anonymous said...

好彩你戴上去唔會太緊ger~
你鍾意就好啦!!

有時間我會逐張睇晒你d畫架~
畫得好靚,睇起黎好舒服好peaceful~
not & zero好可愛呢!!
(知道你鍾意睇keroro...好奇問下,
not & zero對眼係咪模仿keroro佢地既青蛙眼呢??哈哈~)

p.s.其實你可以用其中一些畫,設定成電腦wallpaper的size,咁fans們(包括我)一定會好開心,猛d/l用來做wallpaper的~

 
At 11:31 AM, Blogger not zero said...

多謝多謝, 非常開心知道你喜歡我嘅畫。
我畫not & zero嘅時候唔識keroro, 不過當我見到佢哋之後, 我就好鍾意, 可能係對大眼睛~

wallpaper可在此處下載 http://www.iceround.com/not_zero/
咁你咪可以猛咁用~

 
At 12:03 AM, Anonymous Anonymous said...

嘩,正呀~~
即刻飛去d/l~~

 

Post a Comment

<< Home