Thursday, August 14, 2008

not cafe (10)


(c) 2008 not_zero workshop

2 Comments:

At 12:26 AM, Anonymous Anonymous said...

hihi, Yannie~
我係Mabel呀~
(今日有份在粉嶺崇謙堂聽你分享果個)
其實我好耐之前都上過黎,
不過就冇留言俾你...
如我所言,我第一次見到你的not & zero,
係一d書仔的封面同插畫~
後來見到有快樂1+1呢本繪本,
就買左啦~(唔記得幾時買)

我都係最近從馬姑娘口中,
知道你之前黎過待地教會教年青人做手工,我一望到條魚(好似係魚,青色的)就覺得似曾相識,
見到你張卡片就知你原來你係not & zero既作者~

I just want to say:
nice to meet u today!!
support u~

 
At 5:57 PM, Blogger not zero said...

多謝你, Mable, 好開心認識你, 也感謝你為我做的手鍊, 好開心呢! 多謝你們給我一個分享的機會~keep in touch!

 

Post a Comment

<< Home