Thursday, August 16, 2007

meow not zero meow


貓咪,你好嗎?

(c) 2007 not_zero workshop

原來牠是mocha, 一隻逗人歡喜的貓貓。
我和mocha主人三貓媽媽是中學同學, 巧合地同在剛過去的書展出書。
究竟我和她的書有甚麼相同的地方, 可到三貓blog blog齋一看。

mocha照片出處: 三貓blog blog齋

4 Comments:

At 11:40 PM, Blogger joannamm said...

貓呀......可愛的貓.....
我係一個冇養貓o既貓癡.....
或者,我本來就係一隻貓.....

 
At 12:04 PM, Blogger not zero workshop said...

joannamm, 讀起上嚟好似一首詩. interesting!

 
At 8:19 PM, Anonymous Anonymous said...

看到你的《快樂 1 + 1》, 我得到啟發, 我將來出書會叫《傷心 + 0 1》呢!

 
At 3:05 PM, Blogger not zero workshop said...

噢~多謝你,
祝出版順利,

 

Post a Comment

<< Home